Duktiig tjej (:

2010-10-22 @ 17:36:44 | Allmänt
Nu har man stor städat sitt rum typ... Jag jah hållt på att rensa bland smycken och smink.. har huur mycket som helst nog med att jag hade massvis av smycken innan jag fick ÄNNU MER! ;O meen smycken kan man aldrig få för mycket av! ;)  Efter de har jag dammat massor och damsugit o gud vet vad..  Känner mig dukitg iaf :)

Idag e de ju fredag igen, veckan har bara gått såå fort!! känns verkligen inte som fredag.... men det är de iaf (: Nu håller jag på att fixa lite andra roliga saker inför helgen! ;)




Det var inte bara smycket fick bl.a vattentät ögonfrans lim (:




Gissa vad detta är, jo det e faktiskt Hängslen (eller vad det hette) ;Pp



Här är några Brorscher jag fick (;



Jag fick två äkta skinn plånböcker här e ena av dem..




Det här skärpet fick jag och ett till



Här är en utav sjalarna jag fick, fick fleraa stycken!



Här är en utav halsdukarna fick en till som var nästan likadan fast mörkare, Dom är sjuukt mjuka! och lena (::








Det här var Lite av det jag fick :) Jag har hur mycket som helst mer.. men ganska drygt att ta kort på allt... Skulle inte ens få med allt på bild ;) Jag fick dessutom mycket dubbletter två st av vissa saker.. Och väldigt mycket till håret som olika håruppsättnings grejer, ddm, hårspännen, hårnålar och massa olika slaga toffsar o grejer! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback