Freeeddaag IGEN! :D

2010-10-08 @ 14:42:08 | Allmänt
som vanligt går ju veckan bara såå himla fort! man hinner inte ens blinka så är det fredag igen.. MEN JAG KLAGAR JU INTE! :D Nu är det ju så att det inte bli så mycket vila för mig för vi har bara såå mycket plugg!! Har rensat hela skåpet för att ta mee massa saker jag ska göra tills nästa vecka och har fullt med plugg fram till höst lovet.. *Suck*

Igår åkte jag och johanna o träna Spinning det var kul att få umgås lite med johanna igen och spinning var bara såå Sjukt jobbigt!!! det var ju typ det tuffaste  passet på helaa veckan... såå kanske inte så smart val för ngn som aldrig har gått på det tidigare heheh... efter spinningen var det dessutom styrketräning! såå efter det var jag verkligen helt slut.. kändes som man hade tränat för en heel månad.... Jag hade också bokat sol tid så de var ju skönt! :)



Idag ska jag träffa mickis en stund vi ska Spray sola oss :D Sen ska jag vara med Lina J hon kommer i helgen igen !:DD Då ska vi ha kul.



Jag hittade en jättegammal bild på mig från 07!

Denna bjuder jag på..




Jag hade redan börjat vara inne med leopard mönstrat ;P ^^





Ha en trevlig kväll!! (=

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg någon som inte började med leopardmönstrade då . HAHAAHAHAH pinsam du är

2010-10-11 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback