Go kväll!!

2010-10-17 @ 23:24:13 | Allmänt
Vilken dag! Jag är helt otrolig... Jag är stolt över mig själv!

Igår käkade vi en god tacos middag hemma hos max mamma sen började vi fixa oss för att åka på Bowling! :D Det var bara såå kul! Vi var tre lag, Jag och max. Hans syster o kille och deras kusin o partner. Gissa vilka som van då! JOO jag och max såklart ;) ... Det var väldigt trevligt iaf. Efter bowwlingen åkte vi hem till hans kusin och var där under resten av kvällen o prata o drack lite (:


Idag åkte jag och max hem med 12.42 tåget, vi var i upplands väsby kl 14.10. Då kom alex och hämtade mina saker och lämna över lite saker o lite pengar till mig för att jag skulle direkt åka till jobbet... Huur orkade jag! det vet jag inte... Jobbet gick trots allt bra idag så jag är glad att jag ändå åkte. Men hade inte vart hemma på hela helgen och hann inte ens hem innan jobbet. Det är starkt av mig!


Efter jobbet åkte jag till Kista centrum för att jag skulle köpa ett par skor. Minns ni att jag skulle köpa Uggs? Dom var slut så jag hittade ett par andra Fårrullsskor. MYCKET nöjdare.. Uggsen var korta dom här är höööga och värmer enda upp till knäna och de må också vara populära dom var typ lika slutsålda men jag har ändå inte sett lika många ha sådana som uggsen.... De är iaf inte liika många som går runt med dom här! (= Jag hittade även en Canada Snow mössa..  :D jättefin! Samma märke som mina skor. Jag tänkte köpa den där fjortis mössan "Bad hair day" men neeej tack.. Många har sån och alla råfjortisar springer runt med sådana ... Så nejtack! 


Mina köp idag! :D  






















Tänk att jag bara kan vifta bort några tusen så fort..



Jag tittade även på ett par Canada snow tofflor som jag skrev om tidigare men dom var inte alls lika sköna som jag trodde..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback