Halloween!

2010-10-31 @ 12:09:37 | Allmänt
nu har det redan hunnit bli söndag och inga inlägg har jag hunnit göra! Så en kortfattad mening om vad jag har gjort.



I fredags var jag med Lina o Jossan o kattis vi skulle på en ganska stor fest i märsta under kvällen. Det blev ganska kul till slut med en del Ahl... ;P


Lite bilder från när vi föra  På Fredagen













Klänningen jag har på mig är en av de nya kläderna jag köpte  (:


Under lördagen skulle vi åkte på halloween fest men den blev tyvärr inställd.. 
Jag mickis lina o jossan skulle ändå först käka på kinan innan vi åkte så vi fick vara tsm iaf (:









Efter Middagen åkte vi hem till Lina en stund :)









Klänningen jag har på mig är också ett av nya plaggen jag köpte ;PP


Lördagen blev ändrade planer så vi åkte till ett annat ställe istället ;PP




Taack för en underbar helg Tjejeer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback