Happy! :D

2010-10-05 @ 15:29:44 | Allmänt
Igår kom mamma och hämtade mig från skolan sen åkte vi till veterinären och klippte Wielmas klor ( jah brukar göra de själv) Men den här veckan hinner jah inte.. Efter det åkte vi hem och jag åkte till jobbet.


Idag har jag haft mitt engelska prov och ja är jätteglad att jag tog mig tid att plugga igår trots jobb hela dagen os.v mentack vare de så gick provet bra! :)

Idag ska jag vara med max vi ska försöka ta oss till väsby och beställa tid att fixa mina naglar för påfyllning. Jag ska dock till ett annat ställe de här gången.. så jag har inge nummer dit.



Nu har min pappa fixat ett par ÄKta Uggs åt mig! som jag ska hämta på torsdag! :D Jag har ju råd själv men lite får ju föräldrarna betala bara för man har jobb så vill man ju ändå inte köpa aölt själv ;)




Såhär ser dom ut! :D



2 099kr I Kista centrum



Dom är såå sjuukt sköna! och värma riktiga Fårrulls tofflor! ;)
Dom fejk är inte ens i närheten av de äkt...


Den här gången vill jag inte ha det senaste för årets modell är riktigt fula

såhär ser dom ut


Kommentarer
Postat av: Anonym

PINSAM DU ÄR! att du inte skrattar åt dig själv..



2010-10-11 @ 14:26:58
Postat av: Anonym

det där är inte ens årets modell dom fanns förra året också. idiot prata inte om nått du inte vet något om

2010-10-11 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback