Hejsveejs!

2010-10-13 @ 23:39:54 | Allmänt

Jag har haft massor i skolan och inte hunnit med bloggat något.. vi har så sjukt mkt...


Igår skulle jag plugga massa till Fe provet men nblev inte så mycket då jag fixade mina naglar! :D dom blev skiit snygga denna gång!! Gjorde på ett helt annat ställe och dom blev helt annorluna... både i form, längd och utseende... :D jättefint!! Dom ser mkt mer naturligare ut nu....


På grund av att jag inte hann plugga så mkt igår failade jag stort på fe provet ....:SS fast var iaf inte ensam... men gör om det om typ två veckor ist! (:
Idag har jag även vart hemma o städat mitt rum och sen har pappa kommit hem så var där o käkade middag o efter det träffade jag micaela (= och har vart med henne hela kvällen!




Mina nya naglar.. inte så bra bild ,men tro mig det var omöjligt..




Man kan se dom e lite rosa och har glitter.. men mkt finare i veekligheten :)




De kostade 580kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback