Hi cracker, are you just standing here en crubling?

2010-10-23 @ 16:47:02 | Allmänt
Tjena hej!

Igår var jag ute med tjejerna mickis och lina( innan jag gick ut var jag med mickis b ett tag :D
Vi åkte till två olika ställen rätt tråkigt var det på bådá ställerna.. så dey blev en tidig hemgång var väl typ hemma vid 2-3 nån gång.. (::



Idag har jag ridit som vanligt och har varit med pappsen hela dagen vi käka lunch o fika på brödboden sen följde jag med till han ett tag och därefter kom jag hem till mammsen igen, och sitter just nu och funtar på att ta en powernap ;PP Idag ska jag först käka middag med pappsen någonstans sen blire nog att ta det lugnt med maxen (:



De här fina höst bilderna tog jag bara för nån vecka sen kanske två, när jag var på promenad med Wielma :) och nu e börjar redan hösten ta slut o snart e de vinter ;PP







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback