HÖÖÖÖSTTTLOOOV!!! :D:D

2010-10-29 @ 17:35:06 | Allmänt
Oj redan höstlov!! Jag kan inte förstå att det är höstlov! Jag har haft såå sjukt mycket i skolan att jag inte har hunnit tänka på de spec mycket för har tagit en dag i taget hela tiden... Fyyf**n... Meen nu är det lov!! :D något man kan behöva precis nu!





Igår hade vi svenska nationella i 4 timmar då vi satt och skrev uppsats... JObbigt.. men de gick väl okej hoppas jag (:
Efter det så orkade man ju inte gå på de andra lektionerna tur var inga viktiga ändå.. Såå jag, J,J,S och C gick hem till S och gjorde kladdkaka!! ;)                                           


Och idah hade jag företagsekonomi prov! JAG VAR FETT NERVÖS! och hade jätteångest över att inte klara det... Men det gick bra! mycket bättre än vad jag trodde! (=

Nu har jag skickat in ett arbete till skolan som skulle vara inne 17.00!!


och var precis ute med hunden, gick en skogspromenad och såg lite råddjur ;PP men Wielma var ändå inte spec intresserad ag visa henne dom men hon tyckte mer om att äta deras bajs USch -.-







VÅRAN GOOA KLADDISS!! :D MMmumms...






Idag blir det iaf PARTY! :D

Jag var o shoppa lite med mickis (: visar sen.







Haaa en bra kväll!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback