Jag bangar inte

2010-10-21 @ 15:14:28 | Allmänt
Jag vet var det kommer ifrån... Kom just på att jah e bådas kopior på två olika saker. fifty-fifty asså... som man är.
Vill inte vara på det sättet jag just insett att jag är på men man kan ju inte ändra den man är såå mycket.. Men men jag har ju min spegelbild själv så ja vet hur jag INTE ska bli.. eller bete mig på.. jag ser kan se själv framför mig. Men ibland tänker man bara inte på hur man egentligen är...



Förlåt, men jah kan ju inte ursäkta för sådan man är.




LIKE IT OR HATE IT!  


Men jag vet att det kan vara till ER fördel...







Jag vet, jag skriver lite i gåtor.. kanske svårt att förstå vad jag menar? men ändå inte.. bara man förstår en sak, då vet man precis vad jag talar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback