Snöö!! :DD

2010-10-22 @ 10:16:25 | Allmänt

Jag hade min julafton igår! ;) 

Igår var jag med maxen hela dagen han sov hos mig också (: <3


Min mamma skulle på "Skattjakt" igår med sina tjejkompisar hon hade t.om. på sig en ficklampa i pannan för do skulle till en lada typ där ett företag som säljer smycken har sitt lager och det lagret va fuuulllt me huuur mycket smycken o accessoarer som heelst!!! :DD Och det BÄSTA av allt det hade gått i KONKURS så min mammas kompis hade fått ALLLLTTT!! SÅ min mamma kom hem med FLERA FULLA KASSAR med SMYCKEN GRATTISS!!! :DD Jag var ÖVEERKLYCKLIG!! :DDDD  Heelt sjukt! Det var huur mycket som helst! myckt till barn också men jag fick hur mycket smycken, armband, halaband, örhngen, ringar, halsdukar och sjalar o GUD VET VAAD!! :DDD Jag behöver inte köpa nua smyken på en lååång tid..... :D  ;)




Jag hade en sjukt bra kväll igår assåå ;))




Älskar min mamma :D <333





Bilder kommer sen ;))



idag har jag på mig,en jättefin o skön halsduk, armband, ringar och skärp jag fick igår! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback