tack så myyyckeet!!

2010-10-04 @ 10:02:37 | Allmänt
Idag vaknade jag runt 4-5 på morgonen utav att mamma var sur för katten röjde tidigt p morgonen och hon skulle släppa ut henne, då vaknar både jag och wielma ett antal gånger för hn var ju inte direkt tyst, såå det tog mig en timma att somna igen för jag blev pigg tillslut... jag somna typ runt sex och jag skulle upp vid 7.... jag kan ju lugnt säga att jag försov mig till k l8 och vägrade vakna utav alarmet... bra gjort.
Bara för det så fick mamma göra min frukost, skjutsa mig till skolan och Hämta mig efter... ^^



Idag ska jag försöka åka till jobbet och jag måste hinna plugga, jag får väl göra det på tåget eller så.. borde ha gjort det igår men orka inte... jag har engelska prov i morgon.




Hörs sen! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback