Trötteer...

2010-10-11 @ 18:48:50 | Allmänt
Shiet vad trött jag är... jag borde varit på jobbet nu.. men jag somnade är så sjukt trött efter helgen och har precis tagit igen lite sov timmar... (; Både jag och Wielma somna tsm (=  När jag vaknade ringde jag till jobbet o sa de att jag kommer inte idag att jag pluggar ist vilket jag ska göra.. o sa att jag hade somnat^^ men hon skratta bara heheh

ikväll ska ja och Johanna gå o träna :) vi ska träna mage o rygg.


Imorgon ska jag göra påfyllning på mina naglar :D äntligen... Det kommer kosta en del för nu hoppas jag få ett bättre resultat plus att en nagel gick av såå det kostar typ 80kr extra att fixa den... Heelt onödiga pengar då dom ibland tar bort nageln och gör om den gratis -.-


Såhär såg det ut.... Lite suddigt ..









Sjukt ont gjorde de iaf.... jag skulle kratsa hovarna på en bråkig häst så jah.. den var redan lös men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback