var hälsad

2010-10-25 @ 08:48:13 | Allmänt
Igår jobbade jag hela dagen, jag jobba dessutom två timmar xtra men gjorde inte såå stor skillnad ändå ;((  Däremot så är det ju en man eller gubbe som e 70 bast som raggar på mig vaarje gång jag jobbar... Jag gör u tydlgen så han får sin lön asså jag jag e så "snygg" så jag gör så att han kommer varje dag till jobbet för att kolla på mig, (eftersom jag sitter framför honom) HAHAHA... Han ser ut som 50 btw UTAN att överdriva!! .... Men inte konstigt han har varken fru eller barn ..   "" Det är bara Damer och Hästar" som gäller, säger han ;PP Menmen han köpte mat åt mig oh ja vet inte vad igår.. trots att jag protostera... Menmen han e ju miljonär... Han äger massa saker... O har hästar som ärmed på trav på tv.. Ni vet de där man kan spela på hästar. Hans egna hästar är också med ibland på tv COOLT va! btw så sa han att jag skulle få en häst utav han Heheh.. OCh idag ska vi spela han o jag på hästar. Han brukar vinna rätt oft eftersom han e proffs...

OBS!!

Allt är ju  såklart på SKÄMT!!!



Kommentarer
Postat av: Anton

Haha han frågade efter hon den snygga i torsdags :p

2010-10-25 @ 08:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback