YEEEEEAAS!!

2010-10-14 @ 13:45:01 | Allmänt
Då fick man reda på sitt spanka Prov ÄNTLIGEN!! lite bra resultat på proven... :D Spanska som jag är egentligen sämst på lyckas jag få bra resultat i ... Jämfört med i högskolan då fick jag Ig på alla spanska prov och såklart gränsen till ig i slutbetyg... Men nu är det tvärtom!!! ;) :D


Efter spanskan ska jag ha aktiekunskap men jag ska nog gå hem ist och vara med max men idag blir det ingen romantisk middag.. tvärtom Hård träning blir det!! ;) Jag, jojjo och maxen ska gå och på ett spinning pass.. Max vet inte vad han har gett sig in på och kommer jah... det återstår att se ;P
Dessutom är det de jobbigaste passet på hela veckan^^








HA EN FORTSATT TREVLIG DAG! (::






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback