Äntligen fett fri..

2010-09-18 @ 15:59:07 | Allmänt
Igår var jag med Lina och jossan vi var hos A. och där var det bara K. men vi hade kul ändå :) 

Idag har jag ridit det var kul såklart, något som alltid får mig att bli glad och må bra.
Idag ska jag träffa Lina och Jossan vi ska göra något kul :)

Idag fick också min MAMMA hjälpa mig att tvätta håret! JA BOKSTAVLIGT TALAT! Därför att mitt hår har lyckas bli fettigt varje gång jag tvättat det de e som jag inte sköljer ur det ordentligt men jag har verkligen försökt få bort det!! tvättat det massor men så fort det börjar tårka så kommer det fram igen..... Jag har allvarligt talat få panik... För det har vart så ett tag nu.. Såå jag gjorde mitt sista försök med att mam fick hjälpa mig tvätta bort det! Och det FUNKA! wow... jag förstår inte hur jag inte kunde få bort det..... men men ... Nu känns det himmelsk och så fint så jag kommer inte låta något talla på mitt hår! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback