Freedaag! Tandläkare

2010-09-03 @ 16:14:32 | Allmänt
Idag har jag varit i skolan det har gått undan! hela veckan må jag säga! Det känns riktigt bra med helg nu! Som jag har längtat!  Idag efter skolan åkte jag till tandläkaren där dom bara kolla på tänderna och tyckte jag hade såå fina tänder jag hade varken de ena eller andra (;   Idag frös jag heela dagen i skolan! så när jag kom hem från skolan plocka jag fram vinterjackan och åkte till tandläkaren. Jag frös nästan fortfarande! 

Idag ska jag umgås med min pojkvän Max vi ska på bio premiären av SALT. Hoppas de e braa :) Sen ska jag bara vara med honom och mysa :) <3  


Igår åkte jag och mickis till Kista för att hämta ut biobiljetterna tills bion idag :) jag gick även runt i varje - för att kolla efter efter en sak som jag och max ska köpa ;) som vi ska beställa ev. beställa idag till oss! :)  Jag och mickis hade även tiden att gå och kolla i alla andra aäfferer tur var så lämna jag pengarna hemma ... eftersom jag bara köper och köper och återigen köper!!   Vaarje gång jag åker till ett köpcentrum/ stan så handlar jag alltid! och det är ofta!!!


Jag hade ju lite pengar på kortet som tur var det bara 200kr eftersom jag hade hunnit plocka ut alla andra pengar... Så jag skulle betala en bio och sen hade jag fått en bio biljett gratis från jobbet från en tävling vi hade! det var min 4de !! biljett! Jag har vunnit varje gåång! sen tävlingen starta som vi har varje månad.. :D



Den här tröjan köpte jag igår   Rea 100kr Salt








Förra helgens shopping  MQ 599kr   och Brunt skärp från Gina 129kr (syns knappt)




Skjorta Från Salt 150kr






Gina Tricot 49kr?





Idag kommer jag även köpa ett par Ballerina skor ( Om dom finns kvar) (;



Ha en trevlig kväll!!  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback