Härmapoor!

2010-09-08 @ 23:00:30 | Allmänt
Idag har jag varit med Maxen vi har ätit middag hos pappsen sen låna vi en bil och åkte till Kista för att hämta våra halsband vi har gjort ;) Jag har ju pratat om att det är en sak vi har hållit på med, vi har graverat in våra namn i halsband. Men tyvärr hade inte Max kommit så meen jag ska ha mitt på skolfotot i imorgon :D jag är märkt för livet  ;)


Idag ringde jag även och klagade på min naglar för dom ser ju föörr tääääskiga ut!
Så imorgon ska jag tillbaka dit " och se vad vi kan göra""


Imorgon ska jag även gå tidigare från skolan för att jag ska ta ut - "Monstret" i mig själv.... Hoppas det blir en stoor skillnad!! :DD längtar så! har gjort det ett bra tag nu! :)



Något som har gjorde mig glad igår var att jag har fått min Neo Lash nu!! :DD:D: wwohoo jippi jippi! Nu kör vi! (( Miin Ögonfrans "förlängare" dom kommer bli längre på en månad och fortsätta växa)) kolla nedåt i bloggen.



Mitt halsband :) troo mig det var skit svårt att få en bra bild! :O :P

Det står Max och nedanför vårat datum- 080214 :)









Här e mina naglar Btw...




Wielma tappade tänder idag (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback