Studiedagar!

2010-09-28 @ 00:12:48 | Allmänt
SORRY för dålig uppdatering! ... Det har inte blivit så mycket inlägg på senaste har jag märkt.

Lite sent med denna rubrik nu när dey bara är 5 min kvar på denna dag..


Igår var det söndag då red jah igen på morgonen sen var det bara hem och fixa sig för att dra till jobbet. Efter jobbet drog jag hem till mickis sen dissa hon mig för sin pojkvän så jag var med hennes bröder ist. Jag och Johan åkte till donken på kvällen, jag hade inte ätit middag.. Rättare sagt inte ätit på 12 timmar.. Åt senast på 12 på dagen sen på donken 12 på kvällen^^


Idag har jag varit med Rhode och mickis hela dagen vi åkte tillo bla. Vääsby centrum skulle kolla på tofflor skor.
Under kvällen var vi hos mickis då gjorde vi kokosbollar! ;D


Idag har jag varit ledig! SÅÅ NICE! faktiskt väldigt skönt att vara ledig på en måndag då man slipper ha söndags ångesten för att det är skola på måndag :)) och såklrt skönt med SOVMORGON!! :D

Imorgon är jag ledig IGEN!! :D:D det fattas ord för att beskriva hur glad jag är för att slippa gå till skolan (=

Då ska jag vara med mickis A. vi ska senare på dagen åka till mitt jobb, hon ska kanske börja jobba där! :)



Våra Tofflor skor vi hitta!






mickis provar lite halsduk..




Våra KOKOSBOLLAR








Nu ska jag sova mår feett dåligt efter alla kokosbollar...



GODNAATT HA SÅÅÅ KUL I SKOLAN IMORGON! :D:D:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback