Måndaag Historia?

2010-09-06 @ 08:59:36 | Allmänt



Nu har jag kommi till skolan, blev liite sen.. Innan jag gick hemifrån hade Wielma grävt i en kruka så det låg jord öer hela golvet -.-  jahap...  det blir att städa när jag kommer hem!  hehe..



nu har jag historia faast vi har POLITIK... för att jag går i en samhälls linje men jag har bara samhäll A och den har jag haft så historia läraren tyckte att vi skulle hålla på med politik tills valet... Vilket vi gör, vi sitter i grupper och arbetar med ett parti jag har Moderaterna. Vi ska ha en debatt nästa vecka. OCh då ska jag även vara klar med att ha valt ett valfritt parti.. som jag själv ska skriva om.





HA en fortsatt trevlig daG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback