marddröm

2010-09-09 @ 23:19:24 | Allmänt
Jag kom precis hem från izabell sis<3 Jag kan inte sluta tänka på vad jag råkade se idag.. och det jag gjorde hos "läkaren".... Nu ska jag berätta för er.  Jag fick lägga mig i en sån där säng och ta av mig min tröja sängen var smal och grå mickis satt på den så jag hade mina ben på henne och hon fick hålla mig i handen, sen fick jag bedövning i armen och sen fick jag inte se mer men jag kunde känna när dom tog ut den hus dom SLET och drog i min arm!! det var så hemskt!  och se mickis min var inte det roligaste eller kändes bra att se just då.... Ni kan ju tänka er :s Hjälp. Det jag råka se sen var snittet dom skar i min arm och hur läskigt det såg ut ett snitt liksom med en sån där jättejättevass skalpell typ?.. Jag ryser. Nu har jag massa plåster och bandage på armen och får inte duscha förän imorgon och jag har även små smala tejp remsor som håller ihop såret och det ska sitta kvar i ett par dar. Imorgon ska jag rida så kanske inte är det bästa just då om jag skulle få upp plåstrerna.. mehmen försiktig får jag vara....




Kommentarer
Postat av: Johanna Lilllis eriksson

Om lite mer än ett år typ ;)

2010-09-09 @ 23:30:28
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback