Mina pengar tar aldrig slut

2010-09-07 @ 15:11:27 | Allmänt
Idag färgade jag håret på morgonen! heelt otroligt att jag gick upp tidigare på min sovmorgon! :O Och såklart när man väl ska upp tidigt vill Wielma sova och när jag ska upp senare på morgonen vill hon Inte sova! -.- faan... Det blir jobbigare när hon vill fortsätta sova då hon ee såå otroligt gosiiig.


Nu har jg aktiekunskap. Det är min sista lektion sen ska jag skynda mig hem och sen skjutsar pappa mig till väsby där jag ska göra påfyllning p åmina gelé naglar :) Sen nr jag kommer hem ska jag köpa min "eyeliner" till ögonfransarna som kommer göra dom längre! ;)  pengar, pengar köpa köpaa och pengar.. Ni vill inte veta hur mcyket jag har slösat på kläder och andra saker denna månad!! :O

Sen jag fick min lön den här månaden har jag slösat omkring 4 800kr! på kläder, inte så mkt men för bara några dagar! (;  Jag har ju mer än en halv månad kvar.. tur att pengarna inte är slut än.. :D




jajajaja och idag ska jag både betala för påfyllning av naglar 300 kr typ och sen för eyeliner 550kr.. Och idag ska jag även kolla på ett par till byxor! jag e helt otrolig....  Pengarna tar aldrig slut






Pengar växer på träd, pengar är papper och papper kommer från träd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback