Nyaa jeeeans! :D

2010-09-04 @ 18:35:25 | Allmänt

Igår åkte jag på bio med Max, innan bio gick jag och köpte mina balleriina skor för 129kr ord. 249kr ;p jag hade tur att dom fanns kvar! På vägen så hittade jag ett par SJUKT SNYGGA!! Jeans! Tiger Of Sweden! Faan vad snygga dom ärr!! köpte dom för 1 299kr.. VÄRT! De sitter grymt (: JAG är jättekräsen när det gäller Jeans och köper det faktiskt sällan! Hittade ett par andra snygga jeans som jag ska prova nästa vecka :) Jag och Max beställde öven lite söta saker till oss som är klara på Onsdag ;);) då ska ni få se ! Det blev cirka 700kr totaalt...  KÄnns som jhag har huur mycket pengar som helst.... Köper nya saker hela tiden oavsett vad dom kostar!... :D


Idag när jag skulle till stallet kom det en räv på vägen den var inte Skygg ALLLS!!! den gick sakta över vägen och sen följde den efter bilen och jag var bara tvungen att åka tillbaka för att knäppa kort på den!! den satt på vägkanten och skullle säkert komma fram om man locka på den! :O Aldrig sett något sånt förut! rävar är faan såå J'vla skygga!!


                      KOLLA! :O :D









Lika?  ;)   Min älskade Wielma <3 


Kommentarer
Postat av: L.

RIKEMANSBAARN! LIka som Bär! :)

2010-09-04 @ 18:39:49
Postat av: isabelle

Söt hund:)

2010-09-04 @ 18:51:08
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A ♥

kul när man hittar jeans som sitter bra. Själv har jag också svårt för det! ;)

2010-09-04 @ 19:26:08
URL: http://johannanordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback