redan torsdag...

2010-09-30 @ 15:17:12 | Allmänt
ojooj vad denna vecka har gått fort.. snart är det fredag och denna dag e snart slut i skolan... man kan ju undra varför JO jag var ju ledig måndag och tisdag! ;) :)

igår var jag faktiskt hemma hela dagen.. jag tänkte plugga lite till matte provet imorgon.. men de blev inget jag lata mig bara genom att titta på tv som jag inte gjort på länge.. Sen skulle jqg kolla igenom gamla mobiler som jag ska slänga så jag inte hade något kvar. Ena mobilen är från 06-07 :D där hade jag massooor av roliga bilder!! :D det är så sjuuukt kul att hitta massa gamla sake typ bider som man inte sett på länge!! och jag har ju förändras så mycket på dom fyra åren som har gått så det e ju jättekul! :D


Jag ska sätta in lite roliga bilder sen när jag kommer hem (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback