Söndag..

2010-09-05 @ 20:37:49 | Allmänt
Igår var jag barnvakt det blev ganska kul när Jimmy och Mark kom och höll oss sällskap då hade barnen precis somnat också. Jag fick skjuts hem av jimmy vid 1 var fett tröött!! Där hemma väntade en sovande sötis ;)

Idag åkte jag till jobbet, jag hade tur för jag hörde att det skulle bli jättefint väder idag.. men tur var så redan innan jag åkte såg man att det inte alls skulle bli så fint väder :)


Idag har jag hunnit bokat två ärenden och jag bara LÄNGTAR tills jag ska fylla på mina naglar på Tisdag. Och på Torsdag ska jag ta ut - Monstret i mig själv som har förändrat mig en del, och jag hoppas att det blir stora förändringar om en- två månader! :D Och jag kan bli mig själv igen så som jag än gång var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback