Torsdag! Skolfoto- sigtuna- väsby

2010-09-09 @ 10:22:09 | Allmänt
Idag är det sista dagen i skolan (för den här veckan) imorgon r vi lediga och det ska bli riktigt skönt! :) Då ska jag rida tidigt och få hoppa :D:DD:D:DD::D::D LÄÄÄNGTAR!! efter det ska jag till Södertälje en kompis fyller (: Så jag blir där hela kvällen.

Idag ska vi ha skolfoto vid 11.35 jag bryr mig allvarligt inte så mycket :) men jag har nya vita ballerina, nya jeans, nya tröja och mitt nya halsband :D så lite fräscha kläder har jag ;P   Efterskolfotot ska jag börja röra mig hemåt då ska jag till Sigtuna för att fixa en grej, sen till väsby för att fixa mina naglar :P och ikväll ska ma sova hos mig ;)


Nu kommer det nog vara många som kommer göra gravering som mig och Max. -.- som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback