TRÄNING!

2010-09-01 @ 17:11:15 | Allmänt
Nu har jag börjar träningen igen! har varit ganska lat under hela sommaren, dock har jag satt igång med ridningen men det måste ju vara mer än så! ;)  Idag hade jag idrott sen åkte jag hem och börja med powerwalk sen jogga jag halva vägen. Wielmam fick följa med också hon börjar bli stor nu och ska börja med lite längre promenader! Meen hon verka ändå inte bli lika trött som mig! Jobbigt var det ! Det var ju ett tag sen. Jag ska börja vara nyttig också och bara äta onyttigt på helgerna :) lättare nu när jag bara ska jobba också 2 gr i veckan så kan jag köpa godis på söndag bara.



Såhär ser mitt Schema ut för TRE veckor fram! (:



Måndag: -

Tisdag: Simning

Onsdag: Powerwalk/jogga

Torsdag: -

Fredag: Simning

Lördag: Ridning

Söndag: -


Idag har jag inga läxor som jag behöver göra så jag ska lata mig hela dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback