utgång!

2010-09-25 @ 20:04:07 | Allmänt

Igår var jag på middag hos elin med tjejorna det var trevligt! vi var där ett par timmar sen drog vi vidare på en lokal fest. Det var väl sådär.. ganska tråkigt alla människor blev utkastade ganska tidigt såå..


Idag har jag ridit som vanligt kl 10.00 det är alltid lika kul!! :D bästa som finns..
När jag kom hem idag så fixade jag mig för att åka till stan med mickis det var längesen! jag var i stan och med mickis vi brukade alltid åka och shoppa heela tiden såå det var super trevligt! :) <3

Ikväll ska jag ut med lina, lina,mickis och mickis ^^! bästa tjejoor (: <33


Lite bilder (:

Middagen hos Elin! :)




















Min och mickis fikkaa :)



Mina nya byxor som jag köpte (;

FETT SNYGGA!! Gubb mode!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback