Viiilkeen Grym helg! :D

2010-09-12 @ 22:36:10 | Allmänt
Jissess vaart ska jag börja!! Jo med Fredagen! (:

I Fredags var vi lediga PerfekT! säger jag bara. Då skulle jag rida kl 10 HOPPNING ;D såå jäkla kul! Det gick bra, var fett längesen sist men ska börja i en hoppgrupp så småningom :)
Efter stallet skyndade jag mig hem för att fixa mig, eftersom jag skulle åka till Södertälje! :D och skulle på stan och köpa present till Katri med Lina men tur var så köpte lina innan jag kom. Katri hade 20års fest den kvällen så det var grymt kul att få träffa folk man inte träffar speciellt ofta längre!! :D tro eller ej men jag var ganska ofta i Södertälje men nu hade jag inte vart där på TVÅ ÅR! :O


På lördagen vaknade jag upp hos Lina, vi fixade i ordning oss för att åka till Märsta när vi kom till märsta var det dags att fixa sig ännu mer inför kvällen i Uppsala! :D ( trots att jag och Lina var bara fööör trötta!) dit for vi med Krisoffer och Andreas, det var ju Kulturnatten och riktigt mycket folk (som vanligt) och de var vara såå kul! där träffade jag också folk jag inte brukar träffa så ofta längre. tro eller ej men där brukade jag hänga ett tag. (:


Idag tar rätten ut sig på mig sjuuuuuukt trött!! Wielma har låtit mig sova idag hon var tydligen också trött och ville fortsätta sova! :O Sen var det bara att åka till jobbet, Och därefter Kista för att hämta Max graverade halsband!  :)  och även kolla på ett par byxor o andra saker, men inget dööög :)  



Taack för en Otroligt Rolig helg mer er! Och så kul att få spendera hela helgen med Lina igen! :) <3


Jag och Liina :) <3





JAG LINA OCH jOSSAN :) <3




JAG och Katri :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback