Vilken heemsk dag!! :'(

2010-09-09 @ 18:04:58 | Allmänt

Vilken daag!! först skolfoto sen åka hem ett tag o sen Sigtuna och döda nig själv sen väsby och göra dagen ännu värre! Shiiet. ag har f*n varit nevös heeela dagen!! I sigtuna skulle jag ta bort en grej där jag höll på att dö av nervösitet och mickis gjorde det inte bättre genom att sitta och göra Grimarser över det som höll på att hända och det jag inte våga kunde kolla på! :o ffyyy.... Sen var det att åka direkt till Väsby där jag skulle tillbaka till nagel salongen och visa hur fula mina naglar såg ut... Klart man bli lite nervös när tjejen som gjorde dom stod där och skyllde ifrån sig och som är rikitgt hemsk... Meen meen dom ska bli omgjorda! vem som helst kunde ju se vilket dåligt jobb hon gjorde! :O Aja det blkir skönt.. meeen inte att samma tjej ska göra om dom -.-

Min arm :( (fel vriden)

Ni vill inte veta hur det ser ut där under ;P





Dessutom har jag största pmsen idag


Kommentarer
Postat av: Johanna Lilllis eriksson

Hahah bra att du har pms första dagen du tar ut den ;)

2010-09-09 @ 18:10:52
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback