Åre imorgon!

2011-04-15 @ 16:38:35 | Allmänt
Imorgon åker jag till Åre! och blir borta en heel vecka! De var ett tag sen jag åkte bort.. förut brukade jag göra de ganska ofta men inte nu på länge!

De ska bli kul att få komma bort, sköönt framförallt! känns som att man behöver de nu! Nu när man  har jobbbat så mycket och haft sjukt mycket i skolan...

 Dock kommer plugget följa med mig! men det gör inget! Det kan vaar ganska kul o roande ocksp! Bara jag slipper att jobba e jag nöjd (: Men jag tycker att det ska bli liiite jobbigt att åka skidor en hel vecka tröttnar gaanska fort... menmen. Sen nu när det har blivit sådant varmt o fint väderr vill man inte åka bort till all snö igen ;(


Meenemen nu kan jag komma ikapp med saker i skolan också och direkt efter lovet kommer jag ha tre prov den veckan så ;PP


Jag har iaf klarat alla mina prov jag har haft denna vecka! Tisdag: Natur prov, Onsdag: Idrotts prov, Torsdag: Svenska Np Fredag: Företagsekonomi prov! :D känner mig så stolt som varit så duktig!





Snart kommer maxen hit då ska vi grilla! :)  Ha en trevlig  påsk!! :)




Kommer sakna Wieeelmaa!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback