fett sliiteeen...

2011-04-03 @ 20:24:00 | Allmänt
Shiieet vad jag är trött!! Dock inte alls konstigt!



I fredags var jag hos J. hon fyllde år det var mycket roligt!! :) (;  jag kom väl hem runt 6 på morgonen nått sånt... sen skulle jag upp kl 8 och jobba till 17.00 !! Bra jobbat... Kanske borde ha gått hem i tid när maxen tyckte att det var dags att gå... jag borde ha lyssnat!  jag försov mig såklart men lyckades ta mig igenom dagen..


På lördagen efter jjobbet åkte jag hem fixade mig och träffade mickis vi åkte till en annan J. var där ett tag sen åkte hem och sov skulle upp och jobba kl.8 igen, försov mig igen men då fanns ingen max som kunde skjutsa mig så jag kom någelunda i tid... nejnje jag blev en timma sen idag! BRA GJORT!!


DOCK var det så att alex som väckte mig kl 4 inatt och ville att jag skulle städa undan efter min hund som hade gjort lite saker i hans rum.... jag kan säga att hon är inte så bra i sin mage... Hon måste ha fått i sig nått konstigt..
så det var bara att städa!

Kl. halv 7 blev jag väckt igen av hunden som försökte göra samma sak i mitt rum och hon lyckades.. upp och städa igen!


Så inte konstigt att jag försov mig..






Idag fick jag för första gången hem en tårta! annars mest bara bakelser... Dock gav jag bort den till ost familjen ;P








Det här var anledningen varför jag fick den ( den e lite mosad)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback