grym dag!! ;)

2011-04-07 @ 18:38:41 | Allmänt
Idag hade jag en låång sovmorgon!! ;)   Började 13.20 men vi hade ingen lärare vilket jag viste men en lärare var där och lämna en närvaro lapp så jag kom dit när vi sluta och skrev på mitt namn. Sen gick jag till nästa lektion och gjorde likadant :) sen drog jag. ! najs...¨¨

Idag fick jag sova hur länge jag vill vilket jag inte fått göra sen sportlovet! ... inte okej... Eftersom jag går i skolan o sen jobbar mkt...


jag har iaf hunnit med att städa, tvätta kläder och syy två tröjor... (; Det enda jag borde hunnit med som jag kan börja med nu är väl att plugga! ;P



Nu har maxen åkte iväg med sin familj över helgen och ska åka skidor! Vilket jag också egentligen skulle med på men jag ska åka nästa vecka till Åre så..!!


Detta är marsipan påsk kycklingar ;) från jobbet!

Tog bilden i söndags! :)
















Fascinerande va?   De är så sjuukt fina!! Våra bagare e så sjukt duktiga!




Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback