Hatar de hääär -.-

2011-04-11 @ 21:36:47 | Allmänt

jag borde inte sitta vid datan just nu har mycket att plugga... Jag vill så gärna göra något annat typ gå till mickis? är fett sugen på att se på film också.. Har inte sett på tv på typ en vecka .. en film ännu längre sen... Skolan dödar mig samt sen ska jag jobba också... inte kul.. har fan inget liv asså!!



Denna vecka i skolan har jag:


Måndag: -

Tisdag: Nk prov

Onsdag: Eng. redovisning samt Idrotts prov

Torsdag: Svenska NP 5 timmar!

Fredag: Fe prov!





Hoppas ni har mindre i skolan än vad jag har...




ha en bra kväll!



Mums! Detta bjöd pickla på i helgen! :D  Kladdis, Bär och grädde!! ;)





Jag och mickis 2009! på gräsö! längtar diit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback