LÄNGTAAAR!!

2011-04-28 @ 12:45:27 | Allmänt
Igår pluggade jag igen sen träffade jag maxen.

Ida skulle jag haft svenska Np muntligt.. men det blev inställt! Nu börjar jag igen kl 3!! Då har jag prov.

Jag ska väl se till att plugga lite och få lite gjort! :D




Imorgon slutar jag 12! Då jag jag och Johanna & CO. åka in och köpa STUDENT present till Alicia!! :D Hon tar studenten redan imorgon!!!! :O:O Tiden har gått så sjukt fort... hon gick ju t.om. ett extra år och jag minns när tjejerna började på gymnsiet då jag gick fortfarande i högstadiet.. Nu har hälften tagit studenten förra året och några de här året! Sen är det min tur! :D



Imorgon tänker jag också köpa en ny telefon ;);) ni alla kommer nog inte tro era ögon om vad för telebabo jag har fått tag på!! Hoppas ryktet stämme nu bara så jag får min telefon!!! :D





Idag ska jag träffa maxen! men jag måste även göra klart lite NK! Som ska in imorgon..!




Ha en bra dag!! :D






Igår köpte jag även en ny parfym!! :D Den luktar såå sjukt gott!! :D



AMOR Summer- den nya sommar parfymem! SJUKT GOD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback