Såå ARG!

2011-04-28 @ 20:53:42 | Allmänt
Jag är så arg just nu!!! Jag såg just min lön och insåg att 1600 kr var avdraget!! så jag ringde upp mina chefer (de e 2st) och frågade varför de fattades pengar.. och hon sa de att "JAG" tydligen har fått skulden för något jag inte har gjort? Som kan vara någon annans fel också.. men att de säger att de inte var dom så JAG fick skulden men ingen vet inte ens till 100% !! Så nu får JAG betala för de!!! fittor...  Jag blev iaf skit arg och frågade hur dom kunde göra så där utan att ens frågat mig...... och bara antytt att det är JAG! Fifaan... Så sjukt arg.

De jag hade gjort var att stänga av en glass maskin så massa glass hade blivit förstörd.


För de första

1. De vet inte om det var jag.

2. Man kan inte dra av pengar sådär.

3. DOM HAR FFS FÖRSÄKRINGAR!!!




IDIOOTTERR!!



Men jag viste från början vad jag hade att göra med för människor.. Men jag har ändå skött mitt jobb osv... och det har gått bra men jag är inte rädd för att GE IGEN! 


Så imorgon ska jag dit och säga till att jag ska ha tillbaka alla pengarna och att man ihnte kan göra så som dom har gjort mot mig. och om jag inte har fått tbx pengarna SAMMA DAG kommer jag ALDRIG mer gå tillbaka dit! :)

Tro mig de behöver mig...

Så jag tror att han skickar in pengarna till mig samma dag för han har ändå en sådan respekt mot just mig...


När jag har fått tillbaka mina pengar skiter jag i att komma den dagen jag ska jobba för att göra de lite jobbigare för dom...




Det ska bli ett stort nöje! Jag har andra planer också ... ;)  Men det får ni höra SEN!


Tro mig dom förtjänar varenda saaak!!



Ha en trevlig kvääälll!! Hörs imorgon! ;)


Nu ska jag och maxen myysa och se på film och äta gooodis! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback