Under veckans gång :)

2011-04-25 @ 22:32:10 | Allmänt
Jag kom hem från Åre på onsdagen då åkte jag hem till mickis som troddee ajg skulle komma hem på lördagen och överraska henne! :D Det var SUPERKUL !! :D Hon blev såå glad :D


På torsdagen var ja med mickis vi träffade lite kompisar och grilla (:

I fredags tänkte jag satsa på stort! för jag var heelt ledig på lördagen från stall och jobb. Vilket jahf inte har varit på flera månader... Så det var najs. Meen bara för de hände inte särskilt mkt... Men me  på lördagen var jag pigg iaf! Då var jag ute heela dagen med mickis (: VI färgade också mitt hår ! Ljusa slingor blev väldigt fint. Sen var vi med Maxen

På söndagen jobbade jag !! JAg har aldrig sett såå lite folk som det var då! Den dagen var jag egentligen ledig... Men hade missuppfatttat så jag kom till jobbet ändå... -.- mnemene liite extra pengar! :)  sen åkte jag hem och träffade Izhaa :D:D Vi käka pizza sen träffade vi M. och D. ! Som vi var med resten av kvällen (:





I Torsdags fixade jag mina naglar igen!!! :D:D:D



Superfina blev dem! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback