Våår!!

2011-04-11 @ 16:33:53 | Allmänt
Äntligen, det har varit jättevarmt idag! och nu har de kommit massvis av blommor men mycket mer kommer de att komma!


I lördags jobbade jag sen åkte jag hem och fixade mig för att träffa mickis T. och D. ! 


Under söndagen jobbade jag också.. och sen åkte jag hem skulle till mickis men orkade verkligen inte! var tvungen att plugga osv..



Idag gick jag hem lite tidigare gick ut en lång promenad i solen med Wielma sen satt jag igång min moppe! :D as naaajss. :D Skit kul! ^^  Även fast jag tar körkort i sommar så kommer jag fortfarande ha kvar moppen och även åka till skolan med den... Det är sååå mycket billigare än  att ta bilen och jag bor lite för nära för att åka bil till skolan!



I lördags hade vi lite smink som vi fick ett tillfälle att använde på danne! :D skit kul! ^^

Mickis och DaniellA





I söndags höll vi på att förberedda lite påsk grejer som vi ska sätta på påskäggen på jobbet!










Idag i skolan fick vi fika ! utav några från klassen! :D taacck!







Wieelma idag! När vi var ute på ängen och hon sprang och sprang.. Men blev lite trött sen (:









Blommooor, Blåsippaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback