Back in the reality!!

2011-08-07 @ 15:03:20 | Allmänt
Shit vilken jobbig dag det har varit idag... Det gick inte att hålla tårarna borta!! Vi tjejer har verkligen blivit såå bra vänner med flera av dom vi har bott med!! (30 st ungdomar + ledare) och det var så jävla jobbigt att säga hej då! jag är oerhört tacksam att mina tjejer jag hart bott med bor nära varandra!!! vI kände inte varandra innan så bra och nu vi är som systrar!! vi har verkligen blivit såå close alltså!!! helt sjukt.. Att man kan bilda en sånt stark band between varandra när man egentligen bara har varit med varandra en vecka!!


Jag har fan inte haft så kul jag har haft på såååå lång tid!! jag har inte skrattat så mycket jag har gjort under den här veckan på såå länge!! Den har varit OBESKRIVLIG!! Så många minnen och händelser att jag ALDRIG kommer glömma en sekund!!!!


Det känns verkligen som om jah drömde allt, o när jag var där jag glömde bort min verklighet hemma i sverige jag tänkte inte på något eller någon och det kändes verkligen som en oerhört skön semester från livet! och göra något heeelt annorlunda!! men såå många nya människor!!

Det finns inga ord, jag skulle kunna skriva såå mycket!! Men en sak! Jag är Jäävligt tacksam för ALLT!!







Vi har tagit sååååååå mycket bilder flera TUSEN!! Eftersom denna vecka hae gått ut på fotografering i olika miljöer och olika ställen!! Så det är kul!


Jag ska ladda upp massa bilder eftersom!




Igår så hade vi en avslutningsfest och sen drog vi som ville (25 st) ut på nattklubb!! skit kul var det. Sen efter det så drog vi hem och hade festen i vårat stora rum! och röjde heela natten och inga klagomål fick vi!! höhö
men en sak e väldigt kul vi fick ju verkligen inte dricka i huset men vi gjorde de ändå och alla kom och drack i vårat rum och det blev då vääldigt mycket flasko och sånt i vårat rum och nu när de kommer städa där så kommer det se huur sjuuukt mycket vi har druckit!! hahaha



Här är lite bilder från igår!!




Killar från finland




jag o annaa




Mina nyab skor och klänning jag köpte igår





en bild från NIGHT CLUB i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback