BELGIEN I HÖÖÖST!!

2011-08-26 @ 16:46:56 | Allmänt

Nu har man kirrat en resa till Beligien dåå!! V. 45! ROOLIGT!! :D


Idag så har vi haft UF och Projekt arbete så har vi lagt ihop dom två ämnerna plus ttyp två till till EN sak,.. Så resan till Belgien gör vi genom skolan, våra ämnen som vi har lagt ihop i våran grupp! Smarta som vi är!! Istället för att hålla på med massa olika saker i varje ämnen så har vi lyckas lagt ihop de till ett! mycket lättare..

Det är jah plus några andra tjejer som gör de här då, min grupp. :) Så det blir awesome. Skolan betalar ALLT!


Sen i vår blir det ju en resa till Spanien också! Eftersom jag går nu i Steg 5 i spanska då får man åka på resa! ;P Som också skolan Betalar! men Det sker inte förän i vår.





Denna dag i skolan har varit bra, trots så sent som vi slutat.




Nu ska jag fixa mig för sen ska jah på middag! Därefter utgång!!




ha en bra kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback