DEL 2

2011-08-12 @ 13:54:59 | Allmänt
Fortsättning:  Tisdagen (test fotografering)







På eftermiddagen på Tisdagen så hade vi som en "foto orientering"

Vi fick ett foto ex. på en staty så skulle vi hitta den statyn och ta bilder med den. Så fick vi en karta osv. Vi delades i grupper- här är två bilder som min grupp tog









På onsdagen skulle vi till en Natur park! SJUKT FINT vad det där! Jag skulle kunna haft min bröllop i den trädgården^^


Framsidan- Inuti de här huset är det ett museum. Jättefint!!



Baksidan var sjukt fin!
 En del av den



Vi tog en hel del bilder på denna trädgård.
















Efter vi var på natur parken så åkte vi och badade i havet!! SÅå fint det var! Kändes som man var utomlands!











På Fredagen så var det SPA!! :D sen  fotograferade vi e Rakvere (där vi bodde) Då fick alla grupper ett tema, våran grupp fick Natur. Men vi var så sjukt trötta så det blev inte spec bra bilder...


Det var ett helt Otroligt Spa! Så sjukt jävla najs!! Ruschkanan dom hade ÄLSKADE jag! så jävla rolig!! :D:D (jag älskar att bada)

Rusckanan var kolsvart men i början så hade den små små spottar i taket såg ut som "stjärnor" sen vart det kolsvart igen sen FLÖG man ned i ett djup de var fett läskigt!! :D skrek liiika mkt varje gång!! hahah :D

B.L.A hade dom massa olika sorters ångbastun och sånt roliga duschar där det var strålar runt i hela duschen som kittlades skit mkt... ;PP sen hade dom en bastu där det var salt i en stor "kopp" som man tog och skrubbade kroppen med.  


I omklädningsrummen så böt Killar OCH tjejer TILLSAMMNANS! hahaha.. fett kul.. Men det fanns små bås man gick in och böt kläder i .. Men duscharna var seperade!


Det här var band man skulle ha på sig det var "nyklar"






Efter jag åkt så mkt Ruschkanan fick jag ett jättestort blåmärke! för att varje jah man flög rakt ned så landade jag på min armbåge!

Det blev dubbelt så stort dagen efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback