dubbel macka i A.s bil

2011-08-13 @ 10:11:55 | Allmänt
Vilken jävla natt!! SÅ jävla fail....

Jag hade såå många roliga grejer jag kunde ha gjort igår såå mkt som folk ville att jag skulle följa med på. Så väljer jah det sämsta!!

Nu har jag lärt mig aldrig mer följer jag med ut i skogen igen med er! ..

Vi föröskte ta oss hem igår när A. kom men han ville inte hem så vi blev kvar och tänkte som han sa "Ge det en chans" okej då tänkte vi. Kvällen gick o de blev bara sämre och sämre folket förändrades och det blev inte bättre så de slutar med att vi, A och M lägger oss i bilen och sover där ist för att slippe undan de andra ist för att ligga i de sängar vi kunde legat i och blivit störda hela natten.

Det var ju svinkallt i bilen såklart det var 7 grader ute men vi fixade oss ett dunntäcke så det gick bra ändå. Sen åkte vi tidigt på morgonen.

Utan A. vet jag inte vad vi skulle gjort eller jo frågat någon annan men men han räddar alltid mig i nöd så jah skulle inte klarat mig utan honom!



Se så sött han sover ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback