en vecka kvar

2011-08-15 @ 13:32:52 | Allmänt
Nu är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar! Är jag taggad ? NEJ. Jag känner mig inte ens redo...


I lördags morse när jag kom hem efter att ha skrivit de senaste inlägget somnade jag, sen väckte Mano mig genom att ringa och säga att jag skulle komma till "Äppelparken" för det var ngn festival av nått slag där så jag rusade upp fixade mig på fem minuter och drog dit. Jädrans vad folk de var! jag hade inte ens hunnit vakna till när jah kom dit men jag fick genast vin och öl ... Klockan var då typ 3? a jag var där iaf till 6.

Sen åkte jag hem käkade fixade mig och sen åkte jah till Tyresö. Och träffade Alicia och massa. Super kul att få träffa henne de får man inte göra spec mkt så det var väldigt trevligt! :D



Igår efter jag kom hem från Tyresö käkade jah och fixade mig för att sedan åka till Gamla stan med Anton vi skulle träffa massa folk där. Vi drog till ett ställe och spelade XBOX!! hahah... Men sen drog vi vidare till T.G.I Fridays på Stureplan! och var där resten av kvällen. det var fett mkt folk för att vara en söndag!!





Nu har jag fixat mig för att åka till körskolan o plugga teori! Duktig som jag är. Sen ska jag övningsköra till faster för att säga hej då till min kusin som åker tbx till USA!




HA EN BRAA DAG!!





Jag och Anton mitt ute i Gamla stans gator så hittade vi en spegel!








Vi åkte även till Donken i väsby ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback