Ingen mer alkohol!

2011-08-17 @ 00:47:04 | Allmänt
Igår åkte jah till min faster och sa hejdå till min kusin som åker tbx till USA där han bor. Sen åkte jag hem fixade mig fort och drog ned till Corner ^^ Måste ju passa på nu innan skolan börjar!!

Det slutade med att D. söp oss under bordet med en jävla massa Shots sen var jag redan skiiit trött och sliten sen söndagen i stan.! Men iaf som sagt det blev en hel del och jag blev rätt full ja.. t.om. minns jagh inte allt.. ^^



Idag när jag vakna full av ångest och mamma var hyffsat sur på mig... När jah vaknade idag mådde jag PISS SKIT JÄVLA dåligt!!! FIfan.... Och jag har mått lika dåligt heela dagen!! men jag har t.o.m varit och Shoppat idag! IGEN vet inte hur många tusen jag slängt ut denna månad vågar inte räkna......... såg på mitt kort...




Det här köpte jah idag :)




Allt gick på 1600 kr!! Ser inte ut som det meen det var dyra grejer jag köpte!


Det är bl.a saker till håret, smink, Skydd till iphone tights o.s.v. ..



Jag har försökt se vart mina pengar har tagit vägen de senaste dagarna och 500-600 kr kan jag inte fatta vart dom tagit vägen!!!! Blir skiit irreterad för på 3 dagar har jag spenderat flera tusen men kan inte räkna vart de andra pengarna tagit vägen.... måste till banken imorgon!



Btw. Jah hittade en skiiiiiit snygg jacka idag!! den ska jah ha. Fast imorgon ska jag kolla på fler jackor,.. men nu fastna jag på den här också.. så jag får nog köpa två! Snart 3 då vinterjackan också.... Fast jag har feeett mkt jackor..




Nu ska jah soova (:


Jag + Wielma!! <3<333




+

Wielma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback