Kan inte prata!! :O

2011-08-28 @ 11:41:14 | Allmänt
Asså jag är såå HEES!!! Och igår kunde jag knappt prata!! Inte många som förstod eller hörde vad jag sa igår! ;P haha!

Det värsta är att jag har inte gjort NÅNTING!! :O De enda är att jag sov med för kallt rum då fick jag lite ont i halsen på morgonen sen har jag blivit HESARE och HESARE!! Sen igår var de värst då fick jag inte alltid fram ord heller !! :D



Igår skulle jah på konsert men precis innan jah skulle betala och hämta biljetterna så bangar ju mickis sååklart ut. SOM VANLIGT.


Kvällen blev lyckad ändå :D Först drar jag till Sigtuna med mickis A och Sara sen drar vi runt där till Våfflan och Blå sen drar vi till corner sen drar jag sara o Frida & co. Till Bryggan sen KC även fast det var 20 års gräns eller vad de e så kom vi in för vi var med K. & co. :) Sen drar vi till ett annat ställe som var stängt men vi var med ägaren till stället så han öppnade de! o bjöd på dricka ;P Sen går vi till Statiol och Sara gör världens roligaste FACEPlant hahah...  Sen åkte jag hem!




Idag ska jah måla pappas hus hjälpa han sista gången, sen ska jah till mickis B och fira hennes bror :)


Jag skulle till jobbet idag men eftersom jag inte kan prata.. så blir det inget!! För de e det enda som behöver funka på mitt jobgb MIN RÖST!





En snabb bild jah tog precis innan jah gick ut igår! :)

Tog på mig sommar klänning för typ sista gången denna säsong?







Nu ska jah fixa mig, sen köpa present till antefjante =)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback