Ledig dag!

2011-08-30 @ 22:55:13 | Allmänt
Igår gick jag i skolan fyfn vilken dag det var!! Första lektionen med Matte C i två timmar!! från 14.40 - 17.00!!!!! Har aldrig gått till skolan till ens fyra!! Nu ska jag gå två dagar i veckan till 17.00!! från KVART ÖVER 8!!! asså jag kommer aldrig palla de!! Kommer bryta ihop.... orkar knappt gå till 3 liksom...


Idag var jag ju ledig så igår drog jag o Sara till Corner o träffa Co. Det var väldigt trevligt!! Vi hade rätt kul igår faktiskt!! D. köpte ju in två 30 shots.. men jah drack inte många!! Sist han var där med oss för två veckor sen så vart de inte roligt... speciellt inte dagen efter!! Så neej tack till SHOTS!!



Idag har jag målat pappsen hus, ätit kina lunch, varit på körskolan o pluggat! Resten av kvällen spenderades i Kista centrum med fia och carro!! :) Vi leta en fin present till Johanna som fyller år på torsdag.
jag var duktig och köpte inte så mkt :)



Igår färgade jah även håret! ;PP RÖTT





Jag o wielma! :)






Imorgon är det skola igen, tur är så har jag lunch från 12.00 och håtimma till 14.40 sen matte C i två timmar. DÅ ska jah hem och sova! så kommer jag göra vaarje Måndag och Onsdag då jag har matte :) så då orkar jag nog!! :D:D  BÄSTAA!!




GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback