Shoppingg

2011-08-09 @ 14:29:10 | Allmänt
Igår vaknade jah givk upp och fixade mig sen åkte jag och mickis o käka kina bufé!! :D so nice!!

after that I went to the Beauty Sisters and fix my nails! :) and after that I went to the shopping centre and buy some stuff. Jag gick även och fika på mitt gamla jobb :) och var med M. ett tag!! :D

After that I went to Mannuella and we talk and so on.. :D





My new Nails! :)







de jag köpte:


En bra olja som luktar fett gott! (vanilj) till håret





En Poncho! med luva SUPER fin!!





Likadana skor som jag redan har fast på rea nu! mina har gått sönder och jag älskar dom ;P








jag fick även märkes skjortor av pappa (ovanligt) ^^ Jättefina :)














Nu ska jag plugga teori till körkortet!!


Jag kommer snart lägga upp massvis v bilder men har inte tid just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback