Silja Galaxy!!

2011-08-18 @ 22:25:18 | Allmänt
Nu har jag kommit hem från kryssningen den var awesome!! :) Ski5t kul hade vi och det var bästa födelsedags presenten!! :D



Lite bilder ;)

Påväg dit då jag inte viste vart vi skulle!



Bååten



På soldäck




De sjöng "Ja må leva"




Föra lite





Oskar o olle





På dansgolvet




Jag o pickla













Idag när vi var påväg hem, vi satt på tunnelbanan så kmr ett "par" en kille o tjej de var skit konstiga och såg ut som de var heelt cp skadade! människor fast sen upptäckte man att de var helt NER drogade!!!! Fyfan vad äckligt det var!! Så jäävla hemskt!!! Fyfan de skulle sett sig själv hur det såg ut!! Deras beteende hur dom rörde sig o betette sig var bara så jävla äckligt... Sen klipper killen ett snitt i sitt band på sin väska och drar fram en massa piller och lägger i en liten påse och trycker in den i de här hållet på axelbandet som han har gjort.... De kunde varken röra sig normalt, prata eller nånting. TOTALT borta och ned drogade var de!!!!

Fyfan det fick mig att tänka om på alla människor som man undrar hur de ska sluta, att de borde tänka om och se hur de här människorna såg ut och var så tror jah att de inte skulle hålla på med sånt mer. Det var ingen rolig syn alltså. har aldrig sett nått liknade. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback