sommaren slut..

2011-08-22 @ 00:28:20 | Allmänt
Imorgon börjar skolan FYFAN har aldrig kännt mig mer deprimerad ... brukar oftast känna att det ska bli kul o skönt att skolan börjar igen. Men inte den här gången. Sommarlovet har varit det kortaste och jag känner mig inte riktigt redo.. Jag har precis kollat upp när vi ska ses och sånt imorgon har undvikit det hela tiden för har inte velat veta..


Denna vecka ska jag försöka skaffa mig ett nytt liv igen, Ska försöka dra mig till jobbet, träna och plugga till körkortet! Ska försöka sluta dricka alkohol denna vecka kmr bli vääldigt svårt då jag har druckit varje dag stort sett .. Jag har ju bara suttit hemma en kväll sen jag blev 18 och det har ju varit roligt har märkt att jag e väldigt sällskapssjuk... och klarar inte av att sitta hemma men de har jag aldrig gjort. och nu kommer jah inte kunna längre gå ut. Så får se hur jag kommer klara detta.



Igår åkte jah till stinsen med mamma hon skulle handla lite och jag köpte lite jag också.. Jag köpte bl.a ett par nya likadana tights jag nyss köpte innan kryssning som jag typ glömde där.. -.- Sen köpte jag också parfym o lite smycken till mitt Thomas SAbo armband! :)

Efter stinsen åkte jag hem o fixa mig för utgång med sofie! Vi åkte först till stan sen väsby.




Idag åkte jag till stan IGEN! med Mano vi ååkte till Skärholmen galleria. och skulle kolla på lite saker.
Jag köpte ett armband, skinnjacka och en Musse tröja.!

Ikväll var jah med Fanny o Sofie vi hyrde film åt chips o melon! mkt mysigt! Vi kolla på SANCTUM Jättebra!! Men sorgliiig...

Nu ska jah sova ! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback