Stalleet!! :D

2011-08-20 @ 12:07:23 | Allmänt
Idag vaknade jah kl 8 !! vaknade inte av alarmet men av annat. Sen somnade jag om lika fort till 9 så fick rusa upp och fixa mig för stallet! :D har inte ridit på två månader nu. Så men det var jättekul! :D det gick väldigt bra trots steel.


Igår åkte jag till stan med Frida carro och robert för att se på en kille som skulle dansa i stan men vi lyckades missa han -.- Sen åkte jag hem och fixa mig för attt dra till mickis o föra sen Kc!

Det blev en helt okej kväll! :)



Idag har jag inte bestämt vad jag ska göra.. har fyra alternativ jag ska välja mellan såå får se! ;)


Nu ska jag käka och fixa mig o fundera vad jag ska  hitta på! ;P

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback