tagga dåå!!

2011-08-26 @ 13:09:05 | Allmänt
Idag känner jag mig äntligen lite mer taggad på livet än vad jag gjorde för två dagar sen! inte bara för att det är fredag.  Snacka om depprimerad jag var alltså. Idag känner jag mig piggare på alla sätt och vis. Jag känner mig friskare också.


Idag fick vi i klassen reda på att våran samskiva ska vara betald REDAN nästa vecka! Jag har en känsla av att detta år kommer gå såå fort!! Våran skola har så mkt fester och de enda fram till studenten nu! Så det kommer bli awesome! :)


Just nu har jag rast, har precis varit ute med hunden och ska åka tillbaka till skolan strax. Jag slutar kl 4 idag!! Har aldrig haft ett sämre schema än vad jag har nu...

Efter skolan ska jag hem och städa mitt rum typ rensa min garderob.. Har ju köpt såå mkt kläder och tkr fortfarande inte jag har nått... Så jag ska gräva fram lite nya kläder tills ikväll!!





Här är min nya jacka! 

2 395 kr LEXINGTON

Mkt finare i veerkligeheten!




Här är även en ny tröja jag köpte ;P FETT SÖT äälskar MUSSEE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback